Tuesday, September 06, 2005

Drab to fab

Jag har alltid velat ha vita tänder, alltid. Jag ler bara med tänderna när de är nyborstade eller när jag är full, det är skitfånigt. Inte verkar jag växa ifrån det heller, snarare kommer mitt otandade leende etablera sig mer och mer. Därför var jag idag på ett tandklinik med en utlovad engelsktalande tandläkare. Den unga spanjorskan hade konstlat vita tänder och kunde inte mycket engelska. Min förvanling från drab to fab skulle ta ungefär en månad och kosta 400 Euro. Jesus fucking Christ! Man får ju ett finfint tandblekningskit från Sephora för bara 98 Euro. Jag litar mer på Sephora än någon som inte ens kan förklara för mig varför mina tänder börjar falla av.

/ Fran

3 comments:

Lovisienstadt said...

Ska du göra det? Man får ilningar i tänderna, har jag hört. Hur går det med ipoden? Tyckte du om vår födelsedagslista?

Johanna said...

Inte kliniken, jag har alldeles för många frågor för att nöja mig med de tafatta engelska svar jag fick. Sephorakitet kanske får sig en chans.

Johanna said...

Läs om iPoden på nya inlägget. Den är fin. I love it. Har inte hunnit lyssna på en tiondel av musiken ännu men jag är mycket pleased än så länge. Muchas gracias guapa!

/ Franburqa